0
Zapytanie
0,00 zł
0
Koszyk
0,00 zł
Ładowanie...
Ładowanie...
Zaktualizowano zapytania i zamówienie!
Zaktualizowano zapytania i zamówienie!Zaktualizowano zapytania i zamówienie!
Produkt jest niedostępny.
Przepraszamy, nie dysponujemy większą ilością produktu.
Zarządzaj swoimi subskrypcjami
w łatwy sposób
SPRAWDŹ

Szkolenie z administracji i wykorzystania Office 365 dla firm

Szkolenie pozwala na kompleksowe poznanie możliwości usługi Office 365 i swobodne poruszanie się w jej środowisku. Druga część (administracja) umożliwia zdobycie wiedzy obejmującej m.in. zarządzanie użytkownikami i licencjami, nadawanie uprawnień do skrzynek pocztowych, ochronę przed utratą danych oraz tworzenie nowych witryn i aplikacji. Zachęcamy do zapoznania się z umieszczonym poniżej harmonogramem, gdzie znajduje się szczegółowa lista tematów poruszanych podczas szkolenia z zakresu usług online oraz administracji.

Czas trwania 5-6 h. Przedstawiamy orientacyjny czas trwania szkolenia, ponieważ zależy nam, aby podczas warsztatów każdy uczestnik zdobył wiedzę i umiejętności, które pozwolą na swobodne korzystanie z Office 365 oraz zarządzanie poszczególnymi usługami.

Metoda szkolenia: warsztaty online
Warsztaty online prowadzone są przy wykorzystaniu platformy do komunikacji Skype for Business. Podczas szkolenia przekazywana jest wiedza oraz umiejętności, które następnie są weryfikowane przez naszego eksperta, dzięki opcji udostępniania ekranu. Szkolenie może również zostać przeprowadzone w siedzibie firmy klienta, wówczas koszty są ustalane indywidualnie.

Wymagana wiedza: Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa znajomość obsługi komputera. Mile widziana jest również wiedza obejmująca elementarne pojęcia z zakresu administrowania.

Harmonogram szkolenia:


Usługi online


Wstęp

  1. Czym jest Office 365?
  2. Omówienie strony głównej oraz górnego menu.
  3. Personalizacja konta i skórki.
  4. Office Delve - praktyczne zastosowanie.

Exchange Online

  1. Ustawianie automatycznych odpowiedzi.
  2. Mało istotne.
  3. Reguły skrzynki odbiorczej.
  4. Ustawianie UDW DW (ustawianie odpowiedzi).
  5. Biała i czarna lista – blokowanie lub odblokowywanie adresatów.
  6. Dołączanie konta zewnętrznego.
  7. Układ.
  8. Nadawanie uprawnień do swojej skrzynki pocztowej.
  9. Dodawanie skrzynek współdzielonych do widoku.
  10. Tworzenie wiadomości ze skrzynki współdzielonej w Outlook Online.

OneDrive i SharePoint

  1. Omówienie usług.
  2. Formy przekazywania dokumentów do OneDrive.
  3. Synchronizacja plików z komputerem.
  4. Udostępnianie plików wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  5. Nadawanie uprawnień do plików.
  6. Czasowe uprawnienia do pliku.
  7. Symultaniczna praca wieloosobowa.
  8. Wersjonowanie plików.
  9. Alerty mailowe na dokumentach.
  10. Dodawanie dokumentów do obserwowanych.
  11. Organizacja ankiet w Excel Online.
  12. Omówienie właściwości witryn SharePoint.
  13. Tworzenie witryn.
  14. Udostępnianie witryny.
  15. Dodawanie aplikacji i ich możliwości.
  16. Tworzenie projektów na SharePoint Online
  17. Omówienie możliwości tworzenia obiegu dokumentów.

Planner

  1. Czym jest aplikacja Planner?
  2. Tworzenie nowych planów.
  3. Zapraszanie osoby do stworzonych planów.
  4. Tworzenie zasobników.
  5. Dodawanie zadań do planu i przypisywanie ich do uczestników planu.
  6. Różne formy widoku (struktura, wykresy, osoby odpowiedzialne).
  7. Ustawianie powiadomień mailowych dla planu.

Skype For Business

  1. Instalowanie klienta.
  2. Organizacja spotkań w kalendarzu.
  3. Wideokonferencja, udostępnianie pulpitu, biała tablica, organizacja ankiet itp.
  4. Nagrywanie spotkania online.
  5. Dołączanie osób do spotkania.

Administracja


Wstęp

  1. Omówienie wstępne panelu administratora.
  2. Weryfikacja firmowej domeny.
  3. Zarządzanie użytkownikami i licencjami.
  4. Ograniczenie pobierania aplikacji.
  5. Rozliczenia i subskrypcje.

Administracja Exchange

  1. Dodawanie adresów SMTP.
  2. Tworzenie skrzynek współdzielonych, list dystrybucyjnych oraz zasobów.
  3. Nadawanie uprawnień do skrzynek.
  4. E-Discovery i In-Place Hold.
  5. Ochrona przed utratą danych.
  6. Tworzenie globalnych reguł transportowych.
  7. Zablokowane oraz dozwolone domeny.
  8. Migracja danych z innych serwerów.
  9. Konfiguracja konektorów.
  10. Filtrowanie spamów.

Administracja SharePoint Online

  1. Typy witryn.
  2. Dodawanie uprawnień do witryn.
  3. Ustalanie poziomów udostępniania witryn.
  4. Tworzenie nowych witryn oraz aplikacji.
  5. Podwitryny i inne poziomy uprawnień.
  6. Ustawienia witryn oraz możliwości edycji.

Skype For Business

  1. Ograniczenie pobierania aplikacji.
  2. Widoczność organizacji na zewnątrz.
Bądź zawsze na bieżąco!
Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej promocji!

Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA...[więcej]

Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Niepoprawny adres e-mail.
Ten adres Email jest już potwierdzony.
Ten adres Email jest jeszcze niepotwierdzony.
Dziękujemy!
Sprawdź swoją skrzynkę - otrzymasz od nas wiadomość z prośbą o potwierdzenie zapisu do newslettera.
Partnerstwa
Metody płatności
Metody wysyłki
Certyfikaty i wyróżnienia