Twój koszyk
Zamówienie: 0 produktów0,00 zł
Zapytanie: 0 produktów0,00 zł
Ładowanie...
Twój biznes, nasze wsparcie.
Rób swoje, my zadbamy o resztę!

Potrzebujesz wsparcia? Od tego jesteśmy!

Office 365 to niezbędny element codziennej pracy w nowoczesnych firmach na całym świecie.
W Senetic znajdziesz nie tylko pełną ofertę planów usługi, ale też profesjonalne wsparcie fachowców,
dla których nie ma rzeczy niemożliwych.

Telefon serwisowy: 32 420 92 22
Skupiasz się na biznesie,
my zajmujemy się resztą
Sprawnie pracujesz, minimalizując
ryzyko przestojów
Wykorzystujesz 100% możliwości
Office 365

Nasz support jest dostosowany do zróżnicowanych potrzeb. Możesz wybrać ten, który najlepiej odpowiada Twoim oczekiwaniom!

Standard
Advanced
Dla kogo?
Dla organizacji, które chcą się dowiedzieć, jak rozwiązać problem, na który natrafili, ale realizacją zajmą się same
Dla organizacji, które oczekują pełnego rozwiązania problemu – od konsultacji po realizację
Co obejmuje?
  • Wsparcie 8x5 (w dni robocze, przez 8 godzin)
  • Czas reakcji na zgłoszenie to 4 h w dni robocze, w godzinach 8-18
  • Dostęp do ekspertów Office 365
  • Telefon i mail supportowy
  • Dostęp do zdalnego supportu
  • Podstawowa pomoc w konfiguracji usług
  • Webinary poświęcone nowym funkcjom Office 365
  • Nielimitowane wsparcie 24x7x365 (cały rok)
  • Czas reakcji na zgłoszenie to 4 h, przez całą dobę
  • Stały dostęp do ekspertów Office 365
  • Telefon i mail supportowy
  • Dedykowany opiekun TAM (Technical Account Manager)
  • Zarządzanie i administracja usługami
  • Webinary poświęcone nowym funkcjom Office 365
  • Konsulting, doradztwo w zakresie zarządzania użytkownikami, usługą Exchange Online i Skype for Business Online
Dlaczego warto?
  • Szybko zdobywasz informacje, jak rozwiązać problem z usługą
  • Usprawniasz codzienną współpracę, minimalizując ryzyko przestojów
  • Każdy problem jest załatwiany od ręki
  • Usprawniasz codzienną współpracę, minimalizując ryzyko przestojów
  • Skupiasz się na rozwoju biznesu, a my dbamy o stronę techniczną
Ile to kosztuje?
109,00 zł licencja/rok
14,00 zł licencja/m-c
349,00 zł licencja/rok
39,00 zł licencja/m-c

FAQ

W jakich godzinach jest świadczone wsparcie techniczne?
W zależności od wybranego planu wsparcie techniczne jest świadczone od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (wersja Standard) lub 24 godziny na dobę, przez cały rok (wersja Advanced).
W jakich językach jest dostępne wsparcie techniczne?
Wsparcie techniczne świadczymy w języku polskim i angielskim. W godzinach roboczych do Twojej dyspozycji są eksperci posługujący się językiem polskim i angielskim, natomiast w godzinach nocnych (22-6) pomocą służą specjaliści anglojęzyczni.
Czy do uzyskania pomocy technicznej konieczne jest wykupienie supportu?
W cenie licencji zawarta jest podstawowa opieka, w ramach której rozwiązywane są wszystkie problemy dotyczące dostępności do usługi. Rozszerzony zakres wsparcia obowiązuje w planach Standard i Advanced.
Co zawiera bezpłatny support?
- Dedykowane kanały komunikacji – mail i nr telefonu.
- Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie Next Business Day.
Co można zgłaszać w ramach bezpłatnego supportu?
W ramach wsparcia technicznego można zgłaszać wszystkie nieprawidłowości związane z dostępnością do usługi oraz problemy związane z płatnościami, zamówieniami i fakturami.
Dlaczego wybrać płatne supporty?
Płatny support w realny sposób wpływa na sprawniejsze funkcjonowanie firmy. Szybka reakcja certyfikowanych ekspertów w momencie wystąpienia problemu, kiedy można jeszcze uniknąć przestojów, jest nie do przecenienia. Z rozszerzonym wsparciem zyskujesz dostęp do fachowej pomocy dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz. Dodatkowo otrzymujesz dostęp do narzędzi i webinarów pozwalających wykorzystać możliwości posiadanego planu w 100%! Decydując się na plan Advanced, otrzymujesz również pomoc dedykowanego opiekuna TAM (Technical Account Managera), który jest do Twojej dyspozycji.
Przykład z życia - wyobraź sobie sytuację jednego z naszych klientów, który przed północą próbował wysłać maila do jednego z kluczowych zagranicznych partnerów. Sprawa była pilna, ale z powodu problemów technicznych wiadomość nadal tkwiła w kopiach roboczych. Po kilku próbach skontaktował się z zespołem wsparcia w ramach planu Advanced. Po 15 minutach sprawa była rozwiązana. Bez rozszerzonego wsparcia natychmiastowa pomoc byłaby niemożliwa, a firma poniosłaby spore straty.
Kolejny przykład dotyczy innego z naszych klientów, który przeszedł do Office 365 z systemu pocztowego on-premise, w którym często nie wszystko działało tak, jak powinno. Kłopotliwe było zwłaszcza administrowanie i zachowanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Dzięki Office 365 ze wsparciem Advanced problemów jest znacznie mniej, a jeśli już się pojawią, każdy jest załatwiany od ręki.
Wsparcie techniczne to nie tylko pomoc w sytuacji kryzysowej. Nasi certyfikowani inżynierowie dbają, aby każdy w pełni wykorzystywał możliwości posiadanego planu. W tym celu dzielimy się z Wami nowinkami dotyczącymi Office 365, poradami, jak optymalnie z niego korzystać i organizujemy webinary, na których pokazujemy, co możesz zrobić lepiej.
Czy wsparcie techniczne obejmuje dodatkowe korzyści?
Wsparcie techniczne to nie tylko pomoc w sytuacji kryzysowej. Nasi certyfikowani inżynierowie dbają, aby każdy w pełni wykorzystywał możliwości posiadanego planu. W tym celu dzielimy się z Wami nowinkami dotyczącymi Office 365, poradami, jak optymalnie z niego korzystać i organizujemy webinary, na których pokazujemy, co możesz zrobić lepiej.
Jakie plany Office 365 mogą zostać objęte wsparciem technicznym?
Wsparcie techniczne obejmuje plany Office 365 Business Essentials, Business, Business Premium, Enterprise E1, Enterprise E3, Enterprise E5 i ProPlus Enterprise K1. Może być też wykorzystane w planach Microsoft 365 Business, Microsoft 365 E3, Microsoft 365 E5 oraz w rozwiązaniach Exchange Online, Intune i Enterprise Mobility+Security.
Jak skontaktować się z wsparciem technicznym?
Niezależnie od wybranego planu otrzymasz telefon i mail kontaktowy. Dodatkowo użytkownicy wersji Advanced mogą kontaktować się bezpośrednio z dedykowanym opiekunem TAM (Technical Account Managerem).
Co muszę podać, zgłaszając problem?
Aby zgłoszenie było zrealizowane sprawnie, należy podać numer telefonu, adres e-mail oraz nazwę skonfigurowanej domeny w Microsoft.
Czy mogę uzyskać pomoc, jeżeli korzystam z wersji trial?
Tak, możesz się do nas zwrócić także podczas korzystania z wersji trial. Aby to zrobić, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Kto w mojej organizacji może skontaktować się z supportem?
Każdy, kto ma odpowiednią wiedzę techniczną, żeby przedstawić problem, jednak najlepiej wyznaczyć osobę uprawnioną do takiego kontaktu.
Czy autoryzacja zmian może być dwuskładnikowa? (np. telefon z potwierdzeniem wykonywanych zadań)
Tak, zazwyczaj przy zmianach dotyczących np. restartu haseł lub modyfikacji poszczególnych usług kontaktujemy się z Wami, dzwoniąc na numer podany w systemie w celu autoryzacji zmiany.
Jak kupić support?
Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, możesz wybrać plan wsparcia technicznego podczas zakupu dowolnego z planów Office 365 albo kontaktując się z naszym działem handlowym( tel. 21 420 92 20, e-mail: office365@senetic.pl). Jeżeli już jesteś naszym klientem, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Jak upgradować support?
Przejście do wyższego planu jest proste – wystarczy skontaktować się z naszym działem handlowym, dzwoniąc pod nr telefonu: 21 420 92 20 lub pisząc na adres e-mail: office365@senetic.pl
Co stanie się po wygaśnięciu wsparcia?
Po wygaśnięciu wsparcia w planach Standard albo Advanced nadal będziesz objęty naszym podstawowym wsparciem technicznym. Skontaktujemy się z Tobą odpowiednio wcześnie w sprawie przedłużenia wsparcia.
Niepoprawny adres e-mail.
Dołącz do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami!
Niepoprawny adres e-mail.
Ten adres Email jest już potwierdzony.
Ten adres Email jest jeszcze niepotwierdzony.
Dziękujemy!
Partnerstwa
Certyfikaty i wyróżnienia